A járműkárpitozás mindig egyedi feladat, ritkán fordul elő, hogy egymás után két egyforma járműn vagy jármű ülésen dolgoznánk. Amivel még sosem volt dolgom, az a vasút és a vasúti kocsik ülései, ezért örülök, hogy most pár szóban beszámolhatok az első ilyen munkánkról is.
Az üléseken található fejtámlák erősen elhasználódtak, kiszakadtak, elszíneződtek, elvékonyodtak, ezért a külső műbőr borítás feltétlenül cserére szorult.
60 db tökéletesen egyforma fejtámla huzatot kellett készítenünk egy megrendelőtől kapott minta alapján. A sablonozáshoz pontos méretek, a varráshoz pedig precíz szabás és anyag-illesztés szükséges. Így a sokadik darab után meglehetősen aprólékos munka volt minden milliméterre gondosan figyelni. A csatolt képeken nem csak a végeredmény, de a két legfontosabb munkafázis is bemutatásra kerül.